ТЕЗИ Проведення тестування в ігровій формі серед учнів старших класів Автор: Молоченко Дар’я Романівна, вихованка ЦНТТМ «Сфера» Оболонського району Керівник: Кириленко Наталія Сергіївна, керівник гуртка «Програмування» ЦНТТМ «Сфера» Більшість сучасних способів перевірки знань основуються на методі тестування. Існує дуже багато різновидів тестів, проте всі вони зводяться до одного – тривалого напруження думки та уваги, що дається дуже складно та потребує нереального напруження всіх сил людини. Вирішення тестів – є відверто стресовою ситуацією для кожного учня, тому необхідно створювати такі способи тестування, які зводитимуть цей стрес до мінімуму. Саме таким типом тестування є тестування у формі гри. Ігрові тести – не є нововведенням в освітній практиці, проте далі їх обговорення в курсових та дипломних роботах діло поки що не пішло. Всі викладені на папері ідеї, так там і залишаються. Метою мого дослідження є створення ігрової тестової програми. Це програма для перевірки знань учнів з інформаційно – комп’ютерних дисциплін. Завдяки цій програмі, я бажаю показати перевагу ігрового методу тестування над звичайними «паперовими» тестами. Для цього, після створення програми, з її допомогою було проведено тестування серед слухачів курсів «Програмування» у ЦНТТМ «Сфера». Відгуки дітей представлені у відповідному розділі роботи. Відгуки учнів підтвердили тезу про те, що проведення тестування у формі гри, навіть серед старших класів, має багато позитивних сторін, зокрема, зменшується негативний вплив на психіку людини, покращується сприймання тесту, а застосування мультимедійних засобів сприяє кращому запам’ятовуванню матеріалу, використаному в тесті. Такий тест є ще однією формою навчання, цікавою, а не напруженою та стресовою. Проведене дослідження виявило доцільність переведення тестування на мультимедійний рівень, що, за словами учнів, принесе більше користі, аніж відволіче увагу, як кажуть вчителі. |
Портфоліо 2006-2013 > Архів робіт учнів >